Obchodní podmínky

Základní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“). Tyto smluvní podmínky upravují vzájemný smluvní vztah mezi poskytovatelem zdravotních služeb a klientem. Klientem se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí fyzická osoba, která je kupujícím příjemcem zdravotních služeb (dále jen “klient”). 

Poskytovatel zdravotních služeb je společnost: ČISTÝ ÚSMĚV s.r.o.

IČ: 221 19 752

se sídlem: Ravennská 320, Horní Měcholupy, 10900 Praha 10

zapsané u Městského soudu v Praze, sp. Zn. C 411170

kontaktní údaje: 

e-mail: info@dentalnioaza.cz

telefon: +420 606 060 170

(dále jen „poskytovatel“)

  1. Termínem „léčba“ či „péče“ či „výkon“ či „ošetření“, které poskytuje ČISTÝ ÚSMĚV s.r.o. se rozumí poskytování zdravotních služeb ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování, v platném znění. Termínem „dentální hygienistka“ se rozumí osoba poskytující zdravotní péči jednající za společnost ČISTÝ ÚSMĚV s.r.o. Termínem „ordinace“ se rozumí ucelená provozní jednotka poskytující zdravotní službu a tvoří ji především zubní souprava (křeslo) s odpovídajícím technologickým, diagnostickým a léčebným vybavením, včetně dentální hygienistky a asistentky, případně pomocného zdravotnického personálu.
  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti poskytovatele a klienta, kdy Klient si prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese https://www.dentalnioaza.cz/ (dále jen „webová stránka“), rezervuje ošetření ve sjednaném termínu, prostřednictvím rezervačního poplatku u ČISTÝ ÚSMĚV s.r.o. (dále jen „rezervace termínu“) a zavazuje se na tento sjednaný termín dostavit, včas jej změnit či zrušit.
  1. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  1. Znění obchodních podmínek může ČISTÝ ÚSMĚV s. r. o. měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  1. Tyto obchodní podmínky se uzavírají v českém jazyce.

 

  • Práva a povinnosti poskytovatele 
  1. ČISTÝ ÚSMĚV s.r.o. se zavazuje vykonávat zdravotní péči v oboru dentální hygieny na úrovni současného moderního lékařského poznání, v souladu s nejlepšími zájmy zdravotního stavu klienta, platnými předpisy a těmito všeobecnými obchodními podmínkami poskytovatele zdravotních služeb. Poskytovatel se zavazuje vést zdravotnickou dokumentaci pacienta dle platných předpisů. Poskytovatel nakládá s informacemi uloženými v dokumentaci dle zásad ochrany osobních údajů a dalšími zákonnými předpisy.
  1. Poskytovatel je oprávněn měnit termíny výkonu a informovat pacienta (ústně, telefonicky či e-mailem) o takové změně a sjednat s pacientem náhradní termín výkonu.
  1. Před provedením zdravotního výkonu dentální hygienistka klienta komplexně informuje o jeho aktuálním stavu jeho orálního zdraví, o navrhovaném léčebném plánu i o jeho povaze, o možných následcích a potenciálních rizicích. V případě, že existuje více možností léčby, jsou klientovi přehledně představeny jednotlivé varianty včetně informace o jejich finanční náročnosti. Poskytovatel je povinen objednávat klienty na dohodnutý čas tak, aby minimalizoval čekání klientů. Poskytovatel je povinen dodržovat všechny etické zásady ve vztahu mezi dentální hygienistkou a klientem, minimalizovat stresovou zátěž klienta, minimalizovat případnou bolestivost poskytovaných zákroků a komunikovat s klientem srozumitelným způsobem. Poskytovatel je povinen před ošetřením srozumitelně informovat klienta o ceně poskytovaných služeb. ČISTÝ ÚSMĚV s.r.o. si vyhrazuje právo možnosti odmítnout či ukončit léčbu, pokud:
  • klient nedodržuje navržený léčebný plán
  • klient se opakovaně dopustí neomluvené absence – bez včasné omluvy nedodrží sjednaný termín
  • klient se neřídí všeobecnými obchodními podmínkami poskytovatele či omezuje práva jiných klientů
  • požadavky klienta odporují odbornému profesnímu přesvědčení dentální hygienistky
  • z provozních či kapacitních důvodů na straně poskytovatele

 

  • Práva a povinnost klienta 
  1. Klient je povinen:
  • dodržovat navržený léčebný postup,
  • řídit se všeobecnými obchodními podmínkami poskytovatele,
  • pravdivě informovat dentální hygienistku o svém zdravotním stavu a souvisejících záležitostech,
  • pečovat o své orální zdraví odpovídajícím způsobem tak, aby se vyvaroval všech odstranitelných (preventabilních) zdravotních rizik,
  • docházet na preventivní dentální hygienu jako nezbytnou součást léčby,
  • poskytnout součinnost při zdravotním výkonu a kontrole průběhu léčebného procesu
  • dle pokynu poskytovatele úplně a pravdivě vyplnit dotazník zdravotní anamnézy pacienta
  • uvést poskytovateli aktuální kontaktní údaje včetně emailové adresy a tyto údaje v případě jejich změny poskytovateli prokazatelně oznámit.
  1. Pacient se dále zavazuje dodržovat sjednané termíny jednotlivých výkonů v souladu s léčebným plánem, preventivními návštěvami a plánem výkonů dentální hygienistky. 

 

  • Rezervace termínu a podmínky zrušení rezervace termínu
  1. Noví i stávající klienti se k jednotlivým výkonům poskytovatele závazně přihlašují prostřednictvím online rezervačního systému poskytovatele dostupném na webových stránkách poskytovatele https://www.dentalnioaza.cz/, nebo osobně v ordinaci poskytovatele, případně telefonicky na telefonním čísle poskytovatele: +420 606 060 170 (dále jen jako „Přihlášení klienta“).
  1. Klient provádí objednávku služby vyplněním rezervačního formuláře, a to buď bez registrace, nebo s registrací iKlient. Rezervací termínu vyšetření však nedochází k formální registraci pacienta ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (dále jen „zákon o zdravotních službách“), v platném znění.
  1. Klient se zavazuje při rezervaci termínu na webové stránce uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené klientem a při objednávání jsou poskytovatelem ČISTÝ ÚSMĚV s. r. o. považovány za správné. Pokud poskytovatel zjistí, že některý ze zadaných povinných údajů je nepravdivý, je toto považováno za porušení smlouvy ze strany klienta s právem okamžitého zrušení objednávky a rezervaci termínu.
  1. Veškeré uvedené údaje slouží pouze pro potřeby poskytovatele ČISTÝ ÚSMĚV s.r.o. a jsou zpracovávány v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.
  1. Pro úspěšné dokončení rezervace termínu klient: 
  • zvolí typ ošetření 
  • v kalendáři zvolí datum ošetření a hodinu 
  • vypíše pravdivě informace o své osobě 
  • seznámí se s těmito obchodními podmínkami a odsouhlasí je zaškrtnutím políčka „Souhlasím s obchodními podmínkami“, 
  • poskytne souhlas se zpracováním svých osobních údajů, a to způsobem, že zaškrtne políčko „Souhlasím se zpracováním svých osobních údajů“, 
  • zaplatí rezervační poplatek jím zvoleným způsobem
  1. Aktuální výše rezervačního poplatku je uvedena i na webových stránkách. Vzhledem k tomu, že rezervační poplatek je jistotou ve smyslu ustanovení § 2010 a násl. občanského zákoníku nepodléhá DPH. 
  1. Za sjednaný termín výkonu se považuje potvrzení od poskytovatele (datum a čas výkonu) prostřednictvím elektronické pošty na e-mailovou adresu, kterou klient uvedl jako kontaktní e-mailovou adresu v rezervačním formuláři, nebo prostřednictvím SMS zaslané na telefonní číslo uvedené v rezervačním formuláři. Tímto okamžikem se považuje rezervace termínu mezi klientem a ČISTÝ ÚSMĚV s. r. o. za uzavřenou a klient se zavazuje na sjednaný termín ošetření dostavit či jej včas (minimálně 48 hodin před sjednaným termínem) zrušit či změnit. Neučiní-li tak, je poskytovatel oprávněn ponechat si rezervační poplatek a v případě tvorby nové rezervace vyžadovat nový rezervační poplatek. 
  1. V případě, že některý z požadavků uvedených v rezervaci termínu konkrétní služby nemůže poskytovatel splnit, zašle klientovi na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh rezervace termínu a rezervace termínu je v takovém případě uzavřena potvrzením klienta o přijetí této nabídky poskytovateli na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
  1. Všechny objednávky a rezervace termínů přijaté poskytovatelem jsou závazné. Klient může zrušit rezervaci termínu, dokud není klientovi doručeno oznámení o přijetí rezervace poskytovatelem. Klient může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email poskytovatele uvedený v těchto obchodních podmínkách. 
  1. V případě, že klient při rezervaci služby zvolí službu, která vzhledem k jeho individuálním potřebám nebo stavu není vhodná k poskytnutí je poskytovatel oprávněn rezervaci přezkoumat a navrhnout alternativní řešení. Poskytovatel kontaktuje klienta bez zbytečného odkladu prostřednictvím emailové adresy nebo telefonního čísla uvedeného při rezervaci. Pokud klient s navrhovanou úpravou rezervace souhlasí, rezervace bude změněna na základě vzájemné dohody. 
  1. V případě, že klient nesouhlasí s navrženou změnou, poskytovatel zruší rezervaci a vrátí klientovi zaplacený rezervační poplatek v plné výši. Vrácení rezervačního poplatku bude realizováno do 14 dnů od projevení nesouhlasu klienta s navrženou změnou.
  1. Poskytovatel je oprávněn odstoupit od rezervace termínu v případě, že službu nebo ošetření nelze realizovat z důvodu nedostupnosti potřebného vybavení, materiálu, nebo jiných nezbytných podmínek pro poskytnutí služby. Poskytovatel je dále oprávněn odstoupit od rezervace v případě, že klient při rezervaci nebo v průběhu komunikace poskytne nepravdivé, zavádějící nebo neúplné údaje, které znemožňují řádné poskytnutí služby. O odstoupení od rezervace bude klient informován bez zbytečného odkladu prostřednictvím kontaktu uvedeného při rezervaci a rezervační poplatek bude klientovi vrácen v plné výši do 14 dnů od oznámení odstoupení.

 

  • Informace o službách a platební podmínky
  1. Cílem ČISTÉHO ÚSMĚVU s.r.o. je kvalita poskytnutého ošetření, jež vede k esteticky uspokojivému a dlouhotrvajícímu zdravému úsměvu. Smyslem dentální hygieny je orientace na včasnou prevenci.
  1. Výkony v ordinaci Dentální oáza nejsou hrazené zdravotní pojišťovnou. Poskytovatel nenese žádnou zodpovědnost za příspěvky, v rámci programů prevence zdravotních pojišťoven, o kterých ČISTÝ ÚSMĚV s.r.o. pacienty v rámci ošetření informuje, a to dle nejaktuálnějších informací, které má k dispozici.
  1. U rozsáhlých výkonů připraví dentální hygienistka pacientovi léčebný plán i cenový návrh.
  1. Úhrada se provádí vždy na základě detailní specifikace klienta. Z konečné ceny je vždy odečten rezervační poplatek. Rozdíl může být doplacen: 
  • QR kódem bezhotovostně převodem na bankovní účet poskytovatele č. 351521617/0300, vedený u ČSOB, 
  • v hotovosti nebo platební kartou při osobní návštěvě v ordinacích Dentální oáza dentální hygiena.
  1. Informace o službách, včetně uvedení cen jednotlivých služeb a jejich hlavních vlastností jsou uvedeny v ceníku služeb. Ceny služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek. 
  1. Veškerá prezentace služeb umístěná v internetovém obchodě je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto služeb.
  1. Záruka na poskytnuté zdravotnické služby, platná maximálně dva roky od provedení výkonu, zaniká v důsledku nedostatečné ústní hygieny, nedodržení doporučení dentální hygienistky, nesprávného používání protetických náhrad, neléčených dysfunkcí čelistního kloubu, přítomnosti systémových onemocnění s dopadem na orální zdraví (např. diabetes mellitus, epilepsie, osteoporóza, cytostatická léčba) nebo úrazů v oblasti hlavy, krku či čelistí, které ovlivňují stav chrupu nebo čelistních struktur.
  1. Pacient je oprávněn podat stížnost či reklamaci přímo poskytovateli, a to ústně nebo písemně, například prostřednictvím e-mailu, SMS zprávy či jiného písemného způsobu komunikace. Poskytovatel je povinen stížnost řádně zaevidovat, projednat a vyřídit v souladu s ustanoveními zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování, v platném znění, a dalších příslušných právních předpisů, ve stanovené lhůtě 30 dnů od jejího obdržení.

 

  • Rezervační poplatek
  1. Za účelem zajištění rezervace termínu a prevence případů, kdy pacient na sjednaný termín bez náležitého zrušení či změny nedorazí, je pacient povinen uhradit rezervační poplatek ve výši 500 Kč (slovy: pět set korun českých). Tento poplatek slouží jako jistota dle ustanovení § 2010 a násl. občanského zákoníku.
  1. Platbu rezervačního poplatku lze uskutečnit následujícími způsoby:
  • bezhotovostně převodem na bankovní účet poskytovatele č. 351521617/0300, vedený u ČSOB, 
  • bezhotovostně platební kartou prostřednictvím platební brány,
  • v hotovosti nebo platební kartou při osobní návštěvě v ordinacích Dentální oáza dentální hygiena.
  1. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje klient podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb. 
  1. V případě bezhotovostní platby je závazek klienta uhradit rezervační poplatek splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele ve smyslu bodu 4.7.
  1. Pokud se pacient ve sjednaném termínu dostaví na vyšetření u poskytovatele ČISTÝ ÚSMĚV s.r.o. a toto vyšetření proběhne dle rezervace, zaplacený rezervační poplatek (jistota) bude odečten z celkové ceny poskytovaného vyšetření. Pacient následně uhradí zbývající částku odpovídající ceně vybraného ošetření.
  1. Zaplacený rezervační poplatek se způsobem uvedeným v bodu 6.1. těchto obchodních podmínek vrací klientovi v případě, že se pacient dostaví v konkrétně rezervovaném termínu na vyšetření u poskytovatele ČISTÝ ÚSMĚV s. r. o., ale toto vyšetření se v rezervovaném termínu neuskuteční z důvodů na straně pacienta nebo na straně poskytovatele. 
  1. Dojde-li před sjednaným termínem ke skutečnosti, že poskytovatel ČISTÝ ÚSMĚV s. r. o. je nucen zrušit závaznou rezervaci termínu vyšetření, je povinen klienta o tomto bezodkladně informovat a nabídnout klientovi nový termín. 
  1. Klient je povinen zrušit či změnit rezervovaný termín minimálně 48 hodin před sjednaným termínem a to telefonicky, osobně nebo prostřednictvím e-mailové adresy „info@dentalnioaza.cz“. Nebude-li s pacientem sjednán nový termín, je ČISTÝ ÚSMĚV s. r. o. povinen vrátit klientovi zaplacený rezervační poplatek způsobem uvedeným v bodu 6.2 těchto obchodních podmínek. 
  1. Po provedení služby poskytovatel vystaví klientovi doklad o úhradě – fakturu, která bude odeslána na emailovou adresu klienta.

 

  • Nedostavení se na objednaný termín
  1. Nedostaví-li se klient v rezervovaném termínu na ošetření, ani tento termín řádně v souladu s obchodními podmínkami (bod 6.8) včas nezmění, eventuelně nezruší, bude ze zaplaceného rezervačního poplatku uhrazena smluvní pokuta ČISTÝ ÚSMĚV s. r. o., která je rovna jeho výši. Poskytovatel je oprávněn ponechat si rezervační poplatek a v případě tvorby nové rezervace vyžadovat nový rezervační poplatek.
  1. Absenci klienta lze v předstihu omluvit a sjednat náhradní termín výkonu. Omluva musí být v takovém případě provedena nejpozději 48 hodin před původním sjednaným termínem výkonu, a to prokazatelným způsobem: osobně v ordinaci Dentální oáza nebo na telefonním čísle +420 606 060 170.
  1. V případě řádné a včasné omluvy absence klienta, poskytovatel nemá nárok na Rezervační poplatek. Při opakované neomluvené absenci pacienta je poskytovatel oprávněn takového klienta odmítnout ošetřit, respektive mu neposkytnout další termín výkonu.
  1. Ustanovení těchto podmínek se klient zavazuje dodržovat, respektive se na něj v celém rozsahu vztahují bez ohledu na formu jeho Přihlášení klienta k výkonu poskytovatele (např. oboustranně potvrzeným emailem nebo osobně v ordinaci poskytovatele) a to včetně ustanovení o Rezervačním poplatku a omluvy absence pacienta.

 

  • Práva z vadného plnění
  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele / klienta.
  1. Práva z vadného plnění se vztahují na zakoupené poukazy a řídí se ustanoveními občanského zákoníku. Tato práva se nevztahují na poskytování zdravotních služeb.

 

  • Poukazy 
  1. Při zakoupení poukazu je klientovi umožněno rezervovat termín (datum a čas) v rezervačním systému na poskytnutí služby bez nutnosti úhrady rezervačního poplatku. Pokud se však držitel poukazu na rezervovaný termín nedostaví, nebo jej včas nemění či nezruší ve smyslu bodu 4.7. těchto obchodních podmínek, bude při následné rezervaci náhradního termínu vyžadována úhrada rezervačního poplatku ve smyslu bodu 6.1. těchto obchodních podmínek.
  1. Poukazy lze zakoupit přímo v ordinacích Dentální oáza.
  1. V případě nákupu poukazu na službu (voucheru) je tento dodán klientovi vytištěný v ordinacích Dentální oáza poskytovatele ČISTÝ ÚSMĚV s.r.o.
  1. Není-li poskytovatelem výslovně stanoveno jinak, platí pro poukazy následující podmínky:
  • Poukazy nelze vzájemně kombinovat.
  • Poukazy nelze využít k nákupu dalších poukazů.
  • Poukaz je platný a využitelný pouze před uplynutím uvedené doby platnosti. Po uplynutí této lhůty ztrácí poukaz svou hodnotu a poskytovatel neposkytuje žádnou náhradu za jeho nevyužití.
  • Poukaz nelze směnit za finanční hotovost.
  1. Pokud je poukaz uplatněn v rozporu s pravidly poskytovatele nebo s jeho podmínkami, je poskytovatel oprávněn uplatnění takového poukazu odmítnout a odstoupit od příslušné kupní smlouvy.
  1. Další ustanovení:
  • Každý poukaz je určen k jednorázovému použití.
  • Držitel poukazu je povinen chránit kód před neoprávněným použitím. Uplatněním kódu v e-shopu poukaz ztrácí platnost. Poskytovatel nenese odpovědnost za ztracené nebo odcizené kódy. 
  • Datum expirace poukazu je uvedeno na poukazu a je závazné.
  • Platnost poukazu je vždy specifikována v rámci konkrétní nabídky nebo akce, ke které se vztahuje.

 

  • Odstoupení od kupní smlouvy (poukazy)
  1. Klient, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo odstoupit od smlouvy na koupi poukazu bez udání důvodu do 14 dnů ode dne zakoupení poukazu.
  1. Klient nemůže odstoupit od smlouvy:
  • pokud byla služba poskytnuta klientovi s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, a poskytovatel klientovi při uzavření smlouvy sdělil, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
  • pokud služba byla objednána a poskytnuta po uplynutí termínu, na který byla služba objednána, a klient se na tento termín nedostavil, nárok na odstoupení od smlouvy zaniká.
  • v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku, jako je například nevyužití poukazu v době jeho platnosti.
  1. Pro odstoupení od smlouvy musí klient informovat poskytovatele o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy ve stanovené lhůtě zasláním jednoznačného prohlášení (např. dopisem nebo e-mailem) na kontaktní adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
  1. Klient je povinen použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je uveden v příloze těchto obchodních podmínek. 
  1. V případě odstoupení od smlouvy bude poukaz považován za neplatný, a klient má nárok na vrácení zaplacené částky za poukaz. Po uplynutí lhůty pro odstoupení od smlouvy nebo po využití poukazu zaniká nárok na vrácení peněžité částky.
  1. Poskytovatel vrátí klientovi částku zaplacenou za poukaz nejpozději do 14 dnů od dne, kdy obdržel informaci o odstoupení od smlouvy. Vrácení bude provedeno stejným způsobem, jakým klient provedl platbu, pokud nebude dohodnuto jinak.

 

  • Doručování
  1. Veškerá písemná korespondence mezi smluvními stranami může být doručována prostřednictvím elektronické pošty.
  1. Klient zasílá korespondenci na e-mailovou adresu poskytovatele uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Poskytovatel zasílá korespondenci na e-mailovou adresu klienta, kterou klient uvedl ve svém zákaznickém účtu nebo při vytvoření objednávky.

 

  • Osobní údaje
  1. Veškeré informace poskytnuté klientem v rámci spolupráce s poskytovatelem jsou považovány za důvěrné a bude s nimi nakládáno v souladu s tímto závazkem. Poskytovatel nebude tyto informace používat k jiným účelům, než je plnění smluvních povinností, pokud k tomu klient neposkytne předem písemný souhlas. Výjimkou je e-mailová adresa klienta, kterou může poskytovatel využít k zasílání obchodních sdělení v souladu s příslušnými právními předpisy, pokud klient takové využití výslovně neodmítne.
  1. Obchodní sdělení mohou obsahovat informace o obdobném nebo souvisejícím zboží a službách a jejich odběr lze kdykoli snadno zrušit prostřednictvím odkazu uvedeného v e-mailu, nebo zasláním žádosti na příslušný kontaktní e-mail poskytovatele. Pro tento účel bude e-mailová adresa uchovávána po dobu tří let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.
  1. Podrobné informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů (https://www.dentalnioaza.cz/ochrana-osobnich-udaju/).

 

  • Mimosoudní řešení sporů
  1. V případě sporu mezi poskytovatelem a klientem z oblasti poskytování zdravotních služeb (například dentální hygiena) je pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, podle § 14 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Internetová stránka tohoto pověřeného subjektu je https://www.coi.cz. Dále je pro řešení spotřebitelských sporů týkajících se poskytovaných zdravotních služeb k dispozici platforma pro online řešení sporů (ODR) na internetové adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  1. V případě nespokojenosti s poskytovanými službami (např. dentální hygienou) má klient možnost využít Evropské spotřebitelské centrum, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz, které slouží jako kontaktní místo podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line.
  1. Poskytovatel je oprávněn poskytovat služby v oblasti dentální hygieny na základě živnostenského oprávnění a rozhodnutí o poskytování zdravotních služeb vydaného příslušným krajským úřadem, které potvrzuje odbornou způsobilost pro vykonávání těchto služeb. Česká obchodní inspekce vykonává dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a to i v souvislosti s poskytováním zdravotních služeb a péče.

 

  • Závěrečná ustanovení
  1. Veškerá ujednání mezi poskytovatelem a klientem se řídí právním řádem České republiky. V případě, že vztah mezi stranami obsahuje mezinárodní prvek, strany sjednávají, že vztah bude podléhat právu České republiky, přičemž tím nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  1. Poskytovatel není vůči klientovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  1. Veškerá práva k webovým stránkám poskytovatele, včetně autorských práv k obsahu, rozvržení stránek, fotografií, videí, grafik, ochranných známek, log a jiného obsahu a prvků, náleží výhradně poskytovateli. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak využívat webové stránky či jejich část bez výslovného souhlasu poskytovatele.
  1. Poskytovatel nenese odpovědnost za chyby, které vzniknou v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo jeho používání v rozporu s určením. Klient se zavazuje při používání internetového obchodu postupovat způsobem, který neohrožuje jeho řádný provoz, a zdržet se jakýchkoli činností, které by mohly vést k neoprávněným zásahům do programu nebo dalších součástí internetového obchodu či k jejich neoprávněnému použití.
  1. Klient tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  1. Pokud klient při rezervaci termínu uhradí rezervační poplatek, tento poplatek slouží k zajištění služby a není vázán na uzavření kupní smlouvy. Rezervační poplatek je nevratný, pokud klient neprovede zrušení nebo změnu rezervace v souladu s podmínkami.
  1. Termín rezervace, kupní smlouva při nákupu poukazu a obchodní podmínky jsou uchovávány poskytovatelem v elektronické podobě a nejsou přístupné veřejnosti.
  1. Poskytovatel si vyhrazuje právo měnit nebo doplňovat obchodní podmínky. Tato změna se netýká práv a povinností, které vznikly během platnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  1. Přílohou těchto obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy při zakoupení poukazu.


Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.12.2024.

 

VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (PRO POUKAZY)

 

  1. Údaje o spotřebiteli:

Jméno a příjmení spotřebitele: __________________________
Adresa spotřebitele: __________________________
Telefonní číslo: __________________________
E-mailová adresa: __________________________

  1. Údaje o objednávce/poukazu:

Datum zakoupení poukazu: __________________________
Číslo objednávky (pokud je k dispozici): __________________________
Název služby nebo poukazu: __________________________

  1. Oznámení o odstoupení:

Tímto oznamuji, že odstupuji od smlouvy týkající se zakoupeného poukazu:

  • Dentální hygiena
  • Čistý a zářivý úsměv
  1. Důvod odstoupení:

Datum odeslání formuláře

Podpis spotřebitele

Pokyny k vyplnění a odeslání formuláře:

  1. Tento formulář je určen pro odstoupení od smlouvy týkající se zakoupení poukazu.
  2. Vyplněný formulář zašlete na naši e-mailovou adresu [info@dentalnioaza.cz] nebo poštou na adresu našeho sídla.
  3. Pokud odstoupíte od smlouvy v souladu s podmínkami naší služby, budeme vás co nejdříve informovat o vrácení platby.
  4. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je 14 dnů od zakoupení poukazu.